کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه مبانی نظری مدیریت بازرگانی: بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه مطالعه ی موردی ن شهر شیراز با فرمت ورد در 49 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه­ ی پژوهش

1-2) مقدمه

در این بخش ابتدا مبانی نظری پژوهش و نظریه‌ها و دیدگاه اندیشمندان مورد بررسی قرار گرفته و سپس گزیده­ای از پیشینه‌ی تحقیقات خارجی و داخلی ارایه شده است.

2-2) مبانی نظری پژوهش

1-2-2) کلیاتی از بازاریابی

امروزه بازاریابان دریافته‌اند که اثربخشی آنان در برآوردن نیازهای مشتریان به طور مستقیم در سودآوری تاثیر می‌گذارد. هر میزان، بازاریابان عوامل زیربنایی مشتری را بهتر درک کنند، بهتر قادر خواهند بود استراتژی­های بازاریابی ایجاد کنند تا نیازهای مشتریان را برآورده سازد. مشتری در کانون همه­ی تصمیم‌های بازاریابی است. قبل از هرگونه برنامه‌ریزی آمیخته­ی بازاریابی به ویژه معرفی محصول جدید باید به نمونه‌هایی از مصرف‌کنندگان مورد هدف، مراجعه و با پژوهش‌های بازاریابی از نگرش آنان نسبت به تغییرات مورد انتظار در محصول جدید آگاه شد. فروشندگان نیاز دارند که فهم عمیقی از رفتار مصرف‌کننده و خواسته‌های او داشته و تغییرات احتمالی در رفتار مصرف‌کننده را با تقسیم بازار و با توجه به منطقه­ی جغرافیایی پیش‌بینی کنند.

آنچه که در این دوران چالشی به نظر می‌رسد، تغییرات سریعی است که در خواسته‌ها و نگرش مصرف‌کنندگان به دلیل ظهور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات به وجود آمده است. مصرف‌کنندگان امروزی در بسیاری از موارد، مصرف‌کنندگان جهانی هستند. الگوهای مصرف‌ آنان در بسیاری از کالاها مشابه است و مطالعات زیادی به دنبال تغییرات در الگوهای خرید و مصرف آنان انجام می‌شود. محققان در مبحث رفتار مصرف‌کننده که پرسش چرایی خرید و مصرف است به الگوهای قابل قبولی دست یافته‌اند که در این پژوهش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مبانی نظری بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه


دانلود رایگان مقاله فارسی pdf


دانلود مقاله فارسی word


دانلود رایگان مقالات فارسی isi


مدل پذیرش تکنولوژی utaut


دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رایگان


مدل utaut چیست


بانک مقاله رایگان


دانلود مقاله کوتاه فارسی


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مبانی ,نظری ,دانلود ,بازاریابی ,مصرف ,فارسی ,مبانی نظری ,دانلود مقاله ,رفتار مصرف‌کننده ,انتخاب گوشی ,خصوصیات فردی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

علوم غریبه(وردهای استادانه) Jey Oil Refining Company Mark خبرنامه پمپ آب شورای دانش آموزی دبستان فرزانگان لردگان shikpro کلاس 606 مدرسه شهید راضی2 (محمدرضا زارع) شیخ بی چراغ دستگاه پولیش - وبلاگ Lisa